Tuesday 30 April 2013

....

Assalamualaikum..apa khabar korang??
harap2 korang sihat2 ja dan sentiasa hepi..
hmm aku xsihat..xsihat sgt2 ni..
SEBAB
sakit hati+geram+nyampah hampehh!

semalam adalah hari besday aku..sepatutnya hari tu hari yg
sangat happy !
tp sebaliknya pulak..
aku..aku..aku SAKIT HATI ada la !
(sorry eh,aku xnk cite kat sini..xde MOOD)



lepas ni aku xtau nk buat pa dah..
(nk merepek sat..)
dan terima kasih kerana buat aku mcm ni..
pasni xyah dngar dh..

seolah2 aku bkn sesiapa bg kmu
(orang yg ade kaitan dgn aku shja..so jgn pk bkn2 eh..)
so far, semalam hari besday yg paling tak BEST !!


Ya Allah,kuatkan hati aku yg LEMAH ini..aku hanyalah insan biasa...
aku benar2 perlukan keredhaanMU,ya Allah..dan ampunkan dosa2ku atas segala2nya.
berilah ketabahan supaya aku bersabar lg..



AMIN...




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer