Thursday 11 April 2013

konvo !

assalamualaikum..
ni aku nk habaq ...aku nak citer pasal konvo aku berlangsung baru2 ni..
haritu aku pi IPOH pada 29 MAC..awal sgt pulak masa tu..hehe
tp xapa,boleh lepaskan rindu jumpa kawan2 yg dok kamsis tuh..namanya ASILA..tgok bawah sat..



dia lah NOOR ASILA BINTI ABU THALIB (huh,masih ingat nama penuh dia pulak.huhu..)
dia la bekas rumate masa aku dok kamsis dulu..umo pon sebaya jugak..(teringat balik memori)..
masa tu kami keluar 'berdating',ade org kata aku ni kakak dia ka?(ceh,aku nmpk tua sgt ka?)aku jawab aku bukan kakak dia la..kami kawan la oii..sepatutnya dia kakak aku sebab dia lahir bulan mac..(sabar la hati ini oii)..yola,muka dia muda aje dan kebudak2an..ciss..okey,aku jumpa kawan2 yg lain gak..dan kawan baru pulak tu..budak sem 1..aku dh lama abis belajar.tahun lepas lagi..huhu..

kemudian,selepas 3hari seterusnya tu,aku pi raptai konvokesyen di PUO pada 1 April 2013..amat penting gak utk hadir raptai ni..sapa yg xpi,mmg rugi la..sebabnya bnyk yg kita kena tahu pasal how nk amik sijil anugerah kat atas pentas tuh..huh..mmg dup dap masa tu..(maklum la first time oii) dan last sekali jumpa kawan2 yg dok satu kelas DKA dulu2..puas rasanya dpt jumpa kawan semula..ada yg sambung belajar,ada yg sudah kawen(itu satu impian aku !),ada yg punyai kerja masing2..(aku lupa amik gmbr dgn kwn2 sekelas DKA..aduii)

pada 2 April 2013 tu,bermula la konvokesyen aku sesi petang di Dewan Jubli Perak,PUO (pukul 2ptg mcm tu la)..aduii..hati aku masa tu mmg xtau nk kata pa..ada rasa 'dahsyat'..first time la ni..wakakaka...okey,pastu lak aku dok tnggu giliran aku dan terus ade semangat nk amik sijil bermakna tu..hehe..dan tamat pada pukul 5 petang,aku dan para graduan terus kuar dari dewan,aku terus cari mak abah yg trcinta..last2 mak bagi bunga yg original(bukan bunga plastik tau) kat aku..diorg amat bermakna bagi hidup aku..diorang la buat aku terus2 belajar sampai habisssss...(tringat memori balik)..pastu 3org kawan bg hadiah kat aku gak..terharu weii..sekian itu ja la aku citer dgn korang..skg ni nk bg korang tengok2 pulak..sila tengok bwh eh :

~bersama mak abah yg tercinta~


~dgn best friend masa poli~


dgn kawan sekelas, TAUFIQ


dgn pkah,tasya,illi


kami para GRADUAN


dgn jean KOK dan asila (^_^)


hadiah-hadiah drpd org yg trsyg


haa..itu lah aku leh kongsi dgn korang..memori konvo ni xkan aku lupakan sampai bila2 weii..sebab IPOH banyak menyimpan memori..segala-galanya di IPOH..sejak dari sem 1 sampai aku habis sem 6 (3tahun setengah tau..sbb aku sambung drop lagi). So, jangan mengalah dalam pertempuran ini. Kuatkan semangat.



2 comments :

  1. Setia tak kawan baik aku. sampai hati tertinggal kami..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh, siapa tu? Unknown pulak . 😅😅😅

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer