Wednesday 2 April 2014

throwback

Hari ni sudah setahun konvo aku yg bertarikh 02042013. Kenangan ini xdapat dilupakan. FOREVER. 
Kali ni, konvo kawan baik aku masa aku susah senang. alangkahnya kalau aku ada di situ berkongsi hepi dgn mereka. sbb dia nak aku ada di sana jugak.
tapi aku xdapat gi pulakk. sebab esok ada sukan perdana di tempat kerja aku.
adeiii. tp xpa... hari lain kan ada.. so aku boleh gi sana bila2 masa nahh.hehe.
aku rindu kawan2 yg spesel ni. haa.. tunggu aku ye.
aku memang rindukan kenangan kita masa di poli dulu2..
memang terbaikkkk ! ! !

Ni kawan2 pompuan yg spesel masa di poli..

Jamuan Perpisahan KKA Sesi Jan 2010

Persembahan Koir tahun 2011

Majlis Mesra Bersama Media tahun 2009

Inilah kawan2 baik aku akan konvo harini (02042014).
Tahniahhhhh ! ! !

*bulan Mei ni agaknya aku nak datang.. Harap2nyaaa*


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer