Wednesday 20 June 2012

hai kawan2..hmm aku ada nk cite sikit..
smlm aku g jmpa MB Perak,iaitu....
YAB Dato' Seri Diraja Dr. Zambry bin Abdul Kadir !!
dulu aku tgok beliau dlm surat khabar dan kat tv ja..
ni aku jumpa beliau betui2...
fuyooo...haha~
atas perjumpaan tdgn MB Perak tu ada hal gak..
aku ikut kawan2 deaf dgn Kak Yin g jmpa MB Perak
utk mintak sumbangan kpd PUSKOM..
pastu selesai jmpa MB Perak kan,tiba2 kami diserbu oleh wartawan dtg dari mn entah la..
mcm la kami glamor pulak..hahaha..
pastu pagi td kawan sms kat aku yg ada gmbr kami masuk paper..
biar betoi nih???

nah, ni bukti..


percaya tak??huhuhu...
(adoii..mcm terhegeh2 pulak aku ni..)
xla aku mcm ni..aku cuma kongsi cite sikit la..
kalo xsuka,xpe la..aku xheran..
hmm mudah2an la ada pusat kosong di ipoh...
boleh la kawan2 rujuk pusat tu..
supaya faham apa itu deaf dgn sedalam2nya...
mcm2 lagi aktiviti dlm PUSKOM tu..
aku pon bercadang nk keja di situ lepas belajar nnt..
tgok la nnt kalo ade kekosongan premis di ipoh tu..
aminn !


*PUSKOM = pusat komunikasi orang pekak (^_^)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poSt yg tErbAik...

 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer