Monday 1 October 2012

jadi CIKGU~

assalamualaikum rakan2 BLOG..
sudah seminggu aku dok di PUCHONG nih...
aku dok puchong sebab join 
program "INDEPENDENT LIVING PROGRAMME"
(ILP)
selama 3 BULAN..
aku jadi pelatih CIKGU...
hehehe..
cikgu yg SEBENAR adalah Cikgu Emmy.
aku jadi pembantu beliau la ni..
huhuhu

so pengalaman skg ni aku cuma mengajar pelajar ILP sampai
pelajar2 faham dan tahu belajar..
antara pelajar2 aku ni orang pekak yg lembap sikit..
semuanya 9org..
sbb tu aku mesti mengajar mereka hingga mereka faham..
mula2nya aku mengajarnya best gak la..
tp lama2nya penat gak..
yela,mereka senang lupa apa yg diajar..
so kena ajar berulang2 lagi..
huhuhu..
lepas 3 bulan ni,aku dihantar ke sebuah sekolah di KL
(kemungkinan kot) hehehe~

so doakan kejayaan aku ni..
(aku pon doakan kejayaan awak gak.. :) )

*gmbr aku dgn pelajar2 akan diupload kemudian ~

3 comments :

  1. hehehe..ade2 la..tp cukup makan sorg2 la..huhu..hmm bile la kita jumpa lg ek? :)

    ReplyDelete
  2. bestnya fatin jadi cikgu..huhuhuh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer